Reklamace

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

  Reklamační zápis

Pokud jste zboží obdrželi přepravní službou

  • Zašlete vyplněný reklamační zápis, nejlépe mailem na adresu r.novak@novis-stav.cz, případně poštou na adresu sídla firmy: NOVIS STAV s.r.o., Lazy VII/4365, 760 01 Zlín
  • Společně s reklamačním zápisem zašlete kopii dokladu prokazujícího koupi zboží (obvykle faktura) a fotografie dokládající vadu, nebo poškození zboží.
  • Po obdržení Vaší reklamace Vás budeme kontaktovat a dohodneme se s Vámi na způsobu řešení reklamace.

Zaslání reklamovaného zboží

Ne vždy je nutné reklamované zboží zasílat ihned k posouzení, často stačí poslat fotografie poškození, nebo vady, vyřízení se tím může zjednodušit a urychlit.

Pokud budete reklamované zboží posílat poštou, nebo přepravní firmou, řiďte se následujícími pravidly:

  • Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
  • Ke zboží musí být přiloženy veškeré doklady, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, faktura a jiné.
  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  • U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
  • O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem

Ukázka zaslané fotodokumentace poškozeného zboží

Krbové sklo na mieru